با درگیر کردن تمام سیستم اعصاب در بحث و جدل،احساس دلپذیری را تجربه کنیم !!!
« بلند کردن صدا،بالا و پائین آوردن بازو و به این سو و آن سو جهیدن غده آدرنالین را به ترشح وا می دارد. به خاطر دارم روزی همراه با پسرانم به مسافرت می رفتم و این دو در تمام طول این سفر صد مایلی با یکدیگر به بحث و جدل پرداختند.
چندی پیش دریافتم، به رغم تمام اهانتهایی که ایشان با داد و هوار نثار هم میکردند ، از بحث با یکدیگر لذت می بردند، به هر حال اعتراض توام با داد و فریاد با ارضای نیاز ذهن ناهشیار ، احساس نیکویی در ما پدید می آورد و نوید پیروزی می دهد. اگرچه ممکن است که از تاثیر کلمات خود بر دیگران کاملا بی اطلاع باشیم. »
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۸۹/۰۲/۲۹ ساعت 13:21 توسط Banooye Mah
|
تما شاگهی عظیم تر از دریاهاست که اسمان است ،تماشا گهی عظیم تر از اسمان نیز هست که درون جان ادمی است.