عاشقانه ها جاودانه اند...

داد بزنم بگم خدا یکی از بنده هات دلش گرفته کی میخواد نازشو بکشه ؟!

دادبزنم بگم  خدا تنهایی داره یکی از بنده هاتو از پا درمیاره...

داد بزنم بگم خدا من بدم یا تقدیرم ؟!

داد بزنم بگم خدا فقط تو چشای خودت نگا میکنم تا عاشق خود خودت شم

داد بزنم بگم هیچی ندارم خالی خالیم

داد بزنم بگم دستامو فقط تو دستای خودت میزارم

داد بزنم بگم من آرامشو تو وجود تو پیدا میکنم میخوام خودت آرومم کنی

میخوام خودمو برات لوس کنم

میدونی چیه حتی مرگم نمیتونه مارو از هم جدا کنه چون هر جا باشی باز کنارتم

میخوام وقتی دلم میگیره تو بگی عزیزم چت شده ...

چرا باهام حرف نمیزنی وقتی تو حرف میزنی دوس دارم زمین و زمان خفه شن دوس دارم کسی مزاحمم نشه دوس دارم فقط با من باشی نگی کار دارم نگی سرم شلوغه نگی بسه از دستم ناراحت نشی

داد بزنی بگی منم عاشقتم

من لج باز من آدم بد  من بی سواد من گناهکار من هرچی تو قبولم کنی

من و تو عاشقانه تا آخرش باهم باشیم ...

من دوست دارم خیییییییییییییییییلی تو هم دوسم داری بیا به این آدما نشون بدیم که لیلی و مجنون افسانه نیس

من و تو  همه این افسانه ها رو به واقعیت تبدیل میکنیم

حالا هر کی هر چی دلش میخواد بگه ...

مهم من و تو ییم ...

 

منم هستم!

بعضی وقتا بعضیا آروم آروم میان تو زندگیت

آروم آروم رویاهاتو ازت میگیرن

آروم آروم زندگیتو عوض میکنن

آروم آروم نقش اصلی زتدگیتو به دست میگیرن

آروم آروم حس و حالتو نسبت به زندگی تغییر میدن

آروم آروم حس یه پرنده رو بت میدن بت قدرت پرواز میدن

آروم آروم وجودشونو مهم میکنن

اما ...

تو یه لحظه همه چی رو بهم میریزن

 خاکستر  رویاهات  خودت  احساست  دست باد میشه یه گرد باد تو یه چشم بهم زدن تموم میشه!