بازم یه سال دیگه شد سالی مث سالای پیش
دوباره نسل ادما با غم و غصه قوم و خویش
سالی که توش کامپیوتر با ادما حرف می زنه
جای ما بازی می کنه گوله های برف میزنه

سالی که باز شروع می شه با هدیه های ژانویه
امید عاشقاس فقط چهاردهم تو فوریه
یه سال مث سالای قبل غریب و بی طاقت و سرد
یه کم خوشی یه کم بلا یه دنیا غصه کلی درد
یه سالی که بهش میگن سال رواج گفتگو
اول سال باز میکنن ادما کلی ارزو
ظالما ظالمن هنوز عاشقا زرد و بی قرار
تموم لحظه هاش می شن شبیه سال دوهزار ....
من اومدم و چون سال نو رو بهتون تبریک نگفتم عذاب وجدان داشتم!!!!!!
واسه همین گفتم یه تبریکی گفته باشم : امیدوارم هر کسی ارزویی داره هر چه زودتر بهش برسه ان شا... منم جزو اون افراد باشم!